مورچه

زندگی مورچه ای

مورچه

زندگی مورچه ای

لب شوک و ویتامین A

لب شوک و ویتامین A

جذب متعادل ویتامین A در دوران بارداری می تواند خطر ابتلا به شکاف شکم و لب ها را کاهش دهد. نوزادان مادرانی که مکمل های ویتامین A را در دوران بارداری مصرف می کنند، کمتر احتمال دارد که شکاف لب های ران یا کام را نسبت به سایر نوزادان ایجاد کنند. محققان در مطالعه 535 زن باردار، متوجه شدند که خانم هایی که روزانه حدود 3/8 میلی گرم مکمل ویتامین A مصرف می کنند، خطر ابتلا به یک کودک با شکاف لب و شکاف شکم را کاهش می دهد.
عوامل ایجاد ظهور شکاف در لیپوساکشن اسکروتوم

این یک بیماری ارثی است که وابسته به کروموزوم X است و تقریبا هر 700 تولد دارد، یکی از کمرهای کمری یا شکاف یا هر دو دارد. همچنین، میکروب های دهان و دهان در عوامل ارثی و محیطی دخیل هستند. شدت و مدت کارکرد عوامل محیطی مهمتر از نوع خاص آنها هستند. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض مواد سمی، از جمله الکل و کوکائین در دوران بارداری و سندرم های ژنتیکی، در ظهور شکاف ها دخیل هستند.
عوارض شکاف لب در شپش

بسته به میزان و محل شکاف شکم یا لب، عوارض نیز متفاوت است. به طور کلی یک یا چند عارضه یا بیشتر از عوارض جانبی ممکن است رخ دهد: تنفس: فوریت های فک و کاما باعث مشکلات تنفسی می شوند. درمان شامل روش جراحی و استفاده از پروتزهای دهان است. تغذیه: تغذیه نوزادان با مشکل نیز یک مشکل است. همکاری متخصص تغذیه و گفتار میتواند سودمند باشد. دستگاه های ویژه برای تغذیه نوزاد نیز در دسترس هستند. عفونت گوش و کاهش شنوایی: هرگونه اختلال در دستگاه تنفسی فوقانی می تواند عملکرد پلک را مختل کند و احتمال تجمع مایع در گوش میانی را افزایش دهد. این باعث افزایش احتمال عفونت گوش میانی می شود. از دست دادن شنوایی نیز نتیجه عفونت های مکرر گوش میانی است. برای اصلاح این مشکل، ENT از VT یا Grumat استفاده می کند. سخنرانی دیرهنگام: برای اینکه کودک بتواند کلمات صحیح و واضح صحیح را اصلاح کند، رشد طبیعی و رشد لب و کام ضروری است. این می تواند مورد استفاده برای تعمیر شکست با کمک درمان گفتار برای کمک به توسعه سخنرانی کودک است. مشکلات دندان: گاهی اوقات شکاف غده و فک نیز بر رشد صحیح دندان و فک تاثیر می گذارد. یک دندانپزشک کودکان یا متخصص ارتودنسی می تواند با این مشکل کمک کند.
تغذیه نوزادان با پودر

تغذیه در نوزادان دیابتی نیز مشکلی دارد. همکاری متخصص تغذیه و گفتار میتواند سودمند باشد. دستگاه های ویژه نیز برای تغذیه نوزاد در دسترس هستند.
عفونت های گوش و کاهش شنوایی در کودکان

هرگونه اختلال در دستگاه تنفسی فوقانی می تواند عملکرد لوله یونجه (در گوش) را مختل کند و احتمال تجمع مایع در گوش میانی را افزایش دهد. این باعث افزایش احتمال عفونت گوش میانی می شود. از دست دادن شنوایی نیز نتیجه عفونت های مکرر گوش میانی است. برای اصلاح این مشکل، ENT از VT یا Grumat استفاده می کند.
تشخیص لب شوک

معمولا شوک پس از تولد نوزاد تشخیص داده می شود. در اولین آزمایشات انجام شده توسط دکتر در نوزاد، لب ها و سینه های نوزاد مورد بررسی قرار می گیرند و اگر شکاف وجود داشته باشد تشخیص داده می شود. گاهی اوقات لب ها در یک سونوگرافی قبل از تولد و در دوران بارداری تشخیص داده می شوند. با این حال، به یاد داشته باشید که این سونوگرافی همیشه قادر به تشخیص مشکل نیست و بنابراین پزشکان به تشخیص سونوگرافی برای تشخیص ابتلا به هیپرتروفی نیاز ندارند.
درمان لب شکر

بیماری شریان پوسیدگی را می توان با جراحی درمان کرد. جراحی می تواند مشکل پاستوریزه را حل کند. اگرچه لب های شکاف را می توان در اولین روزهای زندگی ترمیم کرد، اغلب توصیه می شود که تعمیر اولیه شکاف لب در سن سه ماهگی انجام شود. در این سن، نوزاد دارای وضعیت فیزیکی بهتر جراحی است. در ترمیم شکاف شکم یا لوب شکم، می توانید اقدامات اولیه را برای اصلاح اختلال در بینی انجام دهید. این می تواند نتیجه جراحی بعدی را بهبود بخشد.
بچه گوسفند در خانه

همانطور که کودک شما بزرگتر می شود، باید درباره چیزهایی نظیر مشکلات گفتاری یا رشد دندان های کودک خود مراقب باشید. همچنین، اگر فرزند شما در مورد مشکل ناراحت یا نگران باشد، از او حمایت کنید و به او کمک کنید تا اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید. در مواردی که کودک شما دارای سایبان است مراقبت از کودک شما ممکن است نیاز به صبر و صرف زمان بیشتری داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.