مورچه

زندگی مورچه ای

مورچه

زندگی مورچه ای

پارک جنگلی گیسوم+عکس

پارک جنگلی گیسوم+عکس

پارک جنگلی گیسوم تالش،نقشه پارک جنگلی گیسوم،آدرس پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

یکی از مناطق زیبا برای تفریح و گردش در شمال کشور  پارک جنگلی گیسوم است.

لازم به ذکر است که یکی از نقاط دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش پارک جنگلی گیسوم است. البته مسیری زیبا و دیدنی درختان سر به فلک کشیده آن تونلی جنگلی را ایجاد نموده است که دل هر بیننده‌ای را با خود می‌برد و لذت بی نهایتی به هر گردشگری می دهد.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

قابل ذکر است که در جنوب گیسوم، رضوانشهر به فاصله ۱۴کیلومتر و شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود ۲۰کیلومتر قرار گرفته اند.بهتر است بدانید که جاده گیسوم تونلی جنگلی را با نسیم خنک و ملایم کوهستان های تالش در هم آمیخته تا تن و جان هر رهگذری را آرامش و نشاط ببخشد و روحش را آسایش دهد.در واقع گیسوم جایی است که جنگل و دریا به هم می رسند و سحر طبیعت به اوج و نهایت خود می رسد.البته اگرچه گیسوم فقط در نیمه اول سال پذیرای گردشگران است ولی باید گفت که اگر در نوروز و نیمه اول سال هم موفق به سفر به این منطقه گردشگری نشدید زیبایی های طبیعی گیسوم در فصل پاییز و زمستان نیز کمتر از بهار و تابستان نخواهد بود.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

جالب است بدانید که همسایگی جنگل و دریا در این نقطه از شمال کشور، زیبایی دو چندانی را نصیب چشمان گردشگران می‌نماید.قابل ذکر است که این ساحل زیبا در ایام نوروز پذیرای جمعیت زیادی از علاقه مندان به طبیعت از اقصی نقاط کشور می باشد مسافرانی که از گوشه و کنار کشور می آیند تا آغازین روزهای بهار را در کنار جنگل و دریا به تماشابنشینند و تماشاگر رویش طبیعت زیبای تالش باشند.بهتر است بدانید که وجود گیسوم موجب شده است که روستای گتگسر در کنار آن به یک روستای مهمان پذیر با خانه های ویلایی تبدیل گردد و اهالی به خاطر حضور بیش از حد مسافران خانه‌های خود را تبدیل به سوئیت های مهمان‌پذیر نمایند.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

لازم به ذکر اتس که جنگل گیسوم با مساحتی حدود ۸۰ هکتار، با درختان جنگلی انبوه و گونه‌های گیاهی خاصی که دارد، چشم انداز زیبایی را برای گردشگران فراهم می‌ سازد این پارک با امکاناتی مثل پارکینگ در داخل محدوده پارک، وسایل بازی کودکان، ورزشگاه، اردوگاه، پلاژ، هتل، مناطق پیک‌نیک روزانه، کمپینگ طبیعی،مسیرهای پیاده روی، مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده در ناحیه شرقی، جنگل شمشاد و موزه طبیعی گل و گیاه منتظر حضور گردشگران می باشد تا لحظات فوق العاده ای را نصیب آنها کند.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم
بهتر است بدانید که درختان جنگلی انبوه و انواع گونه‌های گیاهی به خصوص درختان انجیلی ( آسون دار )، چشم انداز رویایی در فصل پاییز به همراه دارد. در واقع در پارک جنگلی گیسوم امکانات رفاهی و سوییت و منازل قرارداده شده است و پاسگاه پلیس امنیت این پارک را شبانه روزی کنترل می نماید.مغازه های مختلف خرید و ساحل زیبای آن برای شنا جذابیت آن را دو چندان کرده است.بهترین زمان سفر به گیسوم ماههای اردیبهشت و مهر و آبان می باشد.

پارک جنگلی گیسوم+عکس

مطالب مرتبط:

طبیعت گیسوم

باغ پرندگان تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.